CENTRAL GROUP blog

24. 8. 2016

Evropský standard domovních služeb v rezidenčních lokalitách zatím v Česku chybí

Kvalitativní úroveň výstavby v nových developerských projektech je plně srovnatelná se západní Evropou. Kvalita nabízených domovních služeb ale dosahuje evropské úrovně zatím jen výjimečně. Jedním z prvních luxusních projektů, který nabídne nejen kvalitní luxusní zpracování, ale také rozšířené služby recepce, bude právě dokončená Residence Garden Towers.



V minulosti se přitom objevily v Praze velké projekty této luxusní kategorie, které se službami počítaly, časem je ale majitelé objektu zrušili. Náklady na ně totiž při rozpočítání na relativně nízký počet obsazených bytů byly neúnosné. U Residence Garden Towers to však nehrozí. Díky vysokému počtu luxusních bytů, z nichž naprostá většina je vyprodána ještě před kolaudací, se náklady na recepční služby dostaly na úroveň šesti korun na m2 plochy každého bytu a to už si majitelé bytů mohou bez problému dovolit.

Recepce v Residenci Garden Towers společnosti Central Group na pražském Žižkově bude funkční 24 hodin denně. Bude mít na starosti dohled nad bezpečností, pořádkem a funkčností areálu, a to nejen prostým dohledem nad kamerovým systémem, ale i fyzicky. Jako recepční proto Central Group vybral muže, kteří si s případnými problémy například v oblasti bezpečnosti snáz poradí, než křehké ženy. Recepční budou služby zajišťovat v češtině i angličtině.


Pro majitele bytů budou přebírat zásilky a balíky, ohlašovat návštěvy, obsluhovat parkoviště pro hosty.Vycvičení budou ale i v poskytnutí první pomoci.

Nejen na své luxusní byty, ale i na milé recepční, kteří se jistě brzy stanou součástí jejich nového domova, se majitelé bytů v Residenci Garden Towers mohou těšit již v průběhu nadcházejícího podzimu. Právě v těchto dnech v domě probíhá kolaudace a první majitelé bytů by se tak mohli začít stěhovat již na podzim, kdy recepce v objektu začne nabízet své služby.

Žádné komentáře:

Okomentovat